34e/35e stagedag

9 juli 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Gisteren had ik een lange stage dag achter de rug. Om 9.00 uur begonnen en om 22.00 uur klaar. Dat kwam omdat ik mee heb geholpen met het zeehonden verblijf schoon maken. Hij was goed smerig. Vandaag ook weer een stage dag gehad. Dit was de laatste stage dag van mijn op een na laatste week. Vanavond komt een vriend op bezoek en die blijft dan tot maandag. Ik heb vandaag ook mijn eindbeoordeling gekregen. Ik vind dat ik een goede beoordeling heb gekregen bij dit bedrijf. Ik had hem slechter verwacht maar het valt toch wel mee. Hopelijk een leuk weekend en dan dinsdag beginnen aan mijn laatste stage week.

1. Monique:
    9 juli 2016
    Hallo Lianne,ik logeer bij tante Monique en heb je verhaal zojuist gelezen op haar laptop en schrijf dit nu via haar.Kei goed van je goede beoordeling en natuurlijk heel fijn,,.Je hebt re ook hard voor gewerkt en mag er heel trots op zijn.een gezellig week-end samen en tot ziens,gr.oma en opa.
  2. Ellie:
    9 juli 2016
    Fijn dat je een goede beoordeling hebt Lianne. Daar heb je het allemaal voor gedaan. KEI Goed SUPER. Petje af. Ik wens je een heel fijn en gezellig weekend. En op naar komende week. Daarna vakantie? En lekker weer thuis. Tot gauw weer eens.

Ellie
  3. Nicolette:
    10 juli 2016
    Hoi Lianne je mag trots zijn op je beoordeling! Ziet er goed uit. Fijn dat het toch allemaal gelukt is. Dat heb je zelf gedaan hoor.
    Dit weekend samen genieten van leuke dingen en dan alweer de laatste week. Veel succes met alles inscannen voor school. En tot horens maar weer. Groetjes van je moeder.
  4. Joop knapen:
    10 juli 2016
    hoi Lianne.
    Nog een weekje nog maar,wat is dat vlug voorbij gegaan.
    geniet nog met volle teugen hiervan want je hebt toch maar deze kans van de school gekregen om dit te doen als stage.
    ik hoop dat je er levensrijker mee geworden bent ,en dat het niet altijd even gemakkelijk was snapt iedereen ,maar meid je hebt het toch maar mooi gedaan en daar mag je TROTS OP JEZELF ZIJN.
    groeten Joop Knapen