37e stagedag

13 juli 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een lekkere stage dag gehad. We hebben de dag weer goed kunnen gebruiken. De helft van de laatste week zit er weer op. Het schiet heel erg snel op de laatste twee dagen zijn heel snel voorbij gegaan. Morgen weer zo'n dag dan komt familie op bezoek bij Neeltje Jans en ons pap komt dan. Mijn mede scholier is vandaag al gegaan. Het is best wel raar om te weten dat het aan zijn einde loopt. Maar ik heb weer zin in morgen en in vrijdag, mijn laatste twee stage dagen.

Vandaag de laatste papieren ingeleverd op school. En ik heb al een mailtje gekregen dat ik over ben naar het derde school jaar van mijn opleiding. Dus ik ga naar mijn examen jaar toe. Ik heb er nu al heel veel zin in.

1. Nicolette:
    Hoi Lianne
    Wat is het toch nog snel gegaan die acht weken!!!!! De tijd vliegt en je hebt super gedaan. Een topprestatie! Je hebt stiekem veel geleerd en daarom mag je trots zijn op jezelf. Veel plezier morgen met Tante Monique.
    Geniet nog van de laatste dagen dan zie ik je vrijdag weer.
    Groetjes van je moeder.
  2. Monique:
    13 juli 2016
    Proficiat met het overgaan naar het examen-jaar.en met het goede resultaat van deze acht weken.Je bent een topper,groetjes van oma via tante Monique,ik zie je in het week-end.
  3. Monique:
    13 juli 2016
    Lianne proficiat met het goede resultaat van je tweede jaar weer super dat je het gehaald hebt! groetjes en tot morgen!
  4. Willem:
    14 juli 2016