39e stagedag

15 juli 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag de laatste stagedag gehad. Het was een hele leuke dag. S'ochtends de spullen omgeruimd en in de auto gezet. Op stage nog een laatste leuke dag gehad. Vandaag weer veel gedaan en Papa het park mooi kunnen laten zien. Ik ben nu thuis. Het zal wel even wennen zijn maar dat gebeurt snel. Ik mag nu trots op me zelf zijn. Ik heb twee maanden in Zeeland stage gelopen en ik heb het gehaald. Nu vakantie.

1. Ellie:
    16 juli 2016
    Hoi Lianne,

Je hebt het gehaald. En met goed resultaat. TOPPIE. Fijn dat je weer thuis bent. Geniet maar van je welverdiende vakantie.

Ellie
  2. Oma van Hoof.:
    17 juli 2016
    Een laatste reactie van oma;klasse dat het gelukt is,Herlijk weer thuis te zijn,genieten van een fijne welverdiende vakantie.Oma.
  3. Monique:
    Hallo Lianne, super dat je je stage zo goed hebt afgesloten met een goed resultaat en wat hebben oma en ik zo tegen het einde van je stage nog onverwacht van je rondleiding en zwemmen met de haaien genoten. Nu maar lekker van je vakantie gaan genieten, heel veel groetjes tante Monique!!