Joinville

13 juli 2018 - Joinville, Frankrijk

Vandaag hebben we boodschappen gedaan. We zijn nog iets gaan drinken in Joinville. Nadat we hebben gedronken hebben we het dorpje rond gelopen. Het is een mooi dorpje met een geschiedenis. De brug waar we over zijn gelopen was vroeger belangrijk voor de economie en het leger. We hebben het oudste gebouw van Joinville gezien en het huis waar de burgemeester is geboren. We zijn ook in de kerk geweest. Die was weer heel mooi. We hebben twee kaarsjes aangestoken> Als we hier nog een keer naar terug gaan dan neem ik zeker mijn foto toestel mee. Op de camping hebben we nog gezellig genoten van Franse live muziek en een goed biertje. We hebben ook nog in de middag nog lekker gezwommen. Het water was lekker warm en het was nog lekker rustig. Morgen naar een ander dorpje. zorgen dat ik dan mijn camera bij heb om te zorgen dat ik mooie foto's kan maken. Nu nog even een potje triominos spelen. Kijken wie er kan winnen. Voor ons mam heeft dit spel veel geluk want die heeft al de meeste potjes gewonnen en ik gelukkig ook een keertje.