Terug thuis

25 juli 2018 - Mierlo, Nederland

Na een hele lange dag zijn we weer veilig thuis. We hebben gisteren alles opgeruimd zodat we in de avond naar huis konden rijden. Het was een warme dag. Maar onlangs de warmte is het toch nog wel snel gegaan allemaal. Nadat we alles hadden opgeruimd en afgebroken zijn we nog gaan eten in Joinville. Wat was dat toch weer veel eten. We waren aangereden om 20:20. We zijn voor de eerste keer gestopt in Luxemburg. Daar zijn we nog even wat gaan drinken en gaan eten. Hierna zijn we doorgereden naar Limburg. Hier hebben we nog een plas pauze gehad. Gek genoeg hadden ze daar geen wc's. Hierdoor zijn we maar naar huis gereden we zijn uiteindelijk om 4:45 thuis aangekomen. We hadden toen de belangrijkste spullen eruit gehaald en hebben we de caravan weer op de oprit gezet. Rond 6 uur zijn we eindelijk naar bed gegaan. Na lekker te hebben geslapen in het eigen bedje zijn we weer flink aan de bak gegaan. We hebben er voor gezorgd dat de caravan zo snel mogelijk leeg was zodat we niet veel meer hoedte te doen als het, het warmste moment van de dag zou zijn. We hebben spullen gehaald die we echt nodig hebben. Vandaag gaan we weer de hondjes halen. Het huis is dadelijk weer lekker vol.