Verkoelende dag.

21 juli 2018 - Joinville, Frankrijk

Vandaag was het weer een dag dat we nietecht iets hebben gedaan. Jeroen is weer gaan fietsen. Het was vandaag een frisse dag. In de nacht heeft het geregend. We zijn in de middag boodschappen gaan doen met een omweg naar een soort uitkijk gedeelte waardoor je een mooi uitzicht had over de natuur. In dit gebied is in de vorige eeuwen ijzererts gewonnen. Vandaar dat er nu in het landschap diverse afgravingen zijn. Deze zijn in het verleden (na het stoppen van de winning van de ijzererts) beplant met vele verschillende bomen. Zodoende is er nu prachtig aangelegd. Bos waarin de zwarte specht en de boom leeuwerik en diverse vlinders voorkom.
Ik vond zelf dat deze dag een beetje sloop voor ik is gegaan. Ik heb geprobeerd om twee hoofdstukken te lezen en dat zou vandaag nog moeten lukken. Morgen hoop ik mijn boek uit te hebben.

1. Oma van Hoof.:
    22 juli 2018
    Een lekker regenbuitje om af te koelen.Hier heeft het ook wat geregend.En vandaag is het weer erg warm,boodschappen gedaan in de verbouwde jumbo:doffe ellende alles al zoekende te vinden.