Derde rustige dag.

20 juli 2019 - Croydon, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hebben we het een beetje rustiger aan gedaan. We wilde vandaag eigenlijk naar Westminster Abbey gaan maar we vonden dat het nog best wel duur was. We zijn hierna naar het natural history museum geweest. Dit was best wel mooi. We heb en een tijdje in de rij moeten staan maat dat ging toch best wel snel. We hebben best wel leuke dingen gezien en een paar leuke sjalotten gezien. We daarna wat gegeten en hebben kaartjes geregeld voor de hop on hop off bus. Er was vandaag ook een demonstratie voor de brexit. Er waren veel mensen en veel politie.  We hebben vandaag ook nog veel mooie gebouwen gezien en mooie foto's kunnen maken. Het is wel heel erg druk dus de benen hebben het af en toe zwaar maar het is de moeite waard. Morgen weer een drukke dag dus ik hoop dat ik beter kan slapen vanavond. We zijn ook nog naar een leuke pub geweest. We hebben een stok kaarten meegenomen en er een gezellige avond van gemaakt. De green dragon is wel echt leuk en gezellig en je kan er nog goed eten.  

2 Reacties

  1. Monique:
    20 juli 2019
    Drukke stad ja Londen op tijd rustpuntje in plannen in een van de mooie parken (Hyde Park bijv ) om bij te komen van alle drukte! Verder geniet ze samen en hopelijk meer nachtrust groetjes
  2. Nicolette:
    20 juli 2019
    Leuk om te lezen weer, het verslag van jullie reis. Het eten ziet er ieder geval lekker uit👍. Geniet morgen van de busreis en hopelijk heb je een betere nachtrust.
    Groetjes.