Vijfde/ laatste dag Londen

22 juli 2019 - Croydon, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zijn we naar camden town/markt geweest dit was mooi om te zien dat het er zo anders uit zag dan de rest van Londen. Hierna hebben we de bus tour gedaan. Aan het begin konden we de bus halte niet vinden maar dankzij Google maps hebben we het kunnen vinden. We hebben een hele hoop kunnen zien. We hebben ook al veel gezien was we al hadden gezien. Maar dankzij de gids die bij de bus (audio gids) zat kwamen we een stuk meer te weten over alles. We hebben nu alle populaire plekken gezien die Londen heeft. Ik heb hopelijk goede foto's kunnen maken van alles. Als laatste zijn we nog met de boot gegaan. Daar hadden we ook een leuke gids die ook nog grappig was.  Na een leuke en lange dag zijn hebben we nog een keer genoten van de gezellige pub met een afscheids biertje om de vakantie af te sluiten. Morgen weer terug vliegen naar Nederland en dan meteen weer gezellig werken maar eerst een leuke avond hebben om de vakantie af te sluiten. Ik weet wel dat ik het wel fijn vind als ik minder zwervers zie in Nederland

1. Nicolette:
    23 juli 2019
    Goedemorgen, jullie kunnen terugkijken op een mooie kennismaking met London. Wat hebben jullie veel gezien! Dat is goed gepland van de dames. En ja, zwervers zal zeker indruk maken. Tot vanavond op Schiphol.
    Gr. Nicolette