Vierde/ bijna laatste dag.

21 juli 2019 - Croydon, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zijn we eerst naar een oude boekenwinkel gegaan. Dit was een mooie winkel. Ik heb er knap genoeg niets gekocht. We hadden voor vandaag kaartjes gekocht voor de wandel tour van Harry Potter. We wilde eerst naar de studio's maar dat was uitverkocht. Deze tour was een goed alternatief. We hebben van alles gezien. We hebben gebouwen gezien die ze hebben gebruikt met het filmen van de films en we hebben dingen gezien waardoor je anders naar de films gaat kijken. We hadden een leuke gids die enthousiast kon vertellen en het interessant over bracht. We zijn geëindigd bij platform 9 3/4 en we hebben er een foto van gemaakt. Er stond een lange rij dus heb ik maar een foto gemaakt van de zijkant. Na alle dagen al veel gelopen te hebben krijg ik wel last van mijn voeten en vooral mijn knieën maar het is allemaal de moeite waard. Morgen de laatste dag dat we iets kunnen doen. Dus gaan we gezellig de bus tour pakken die door Londen gaat. Zometeen nog gezellig naar de pub het is er leuk en gezellig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nicolette:
    22 juli 2019
    Knap dat je niets gekocht hebt in die boekwinkel. Zoals ik op de foto kan zien moet het wel een bijzonder mooie winkel zijn.
    Door de Harry Potter wandeltour, ben je nu nog meer een expert in de films. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gezien hebt.
    Vandaag nog genieten want het vliegt voorbij voor jullie.
    Groetjes
  2. Nicolette:
    22 juli 2019
    Knap van je dat je erniets gekocht hebt in die boekwinkel. Zoals ik op de foto kan zien moet het wel een bijzonder mooie winkel zijn.
    Door de Harry Potter wandeltour te doen ben jij nu een expert in de films. Ik ben benieuwd wat er nu allemaal van weet.
    Vandaag nog genieten want het vliegt voorbij.
    Groetjes Nicolette.
  3. Oma van Hoof.:
    22 juli 2019
    Eindelijk heb ik je verslagen van dag 3 en 4 gevonden.Wat hebben jullie veel gezien en gelopen. Slim om een busroute tee maken.
    Jammer dat de dagen vlug voorbij zijn.Jullie hebben ze optimaal gebruikt en mogen trots op je zelf zijn