Bezoek mama en tante

12 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer de eerste zondag hier in Zeeland. Ons mam en een tante hebben hier geslapen. We zijn gisteren nog naar het strand geweest en vandaag zijn we naar de GlowGolf geweest in Middelburg. Het was nog best wel gezellig. Ik was helaas laatste geworden en mijn tante eerste. De score komt nog bij de foto's te staan. We zijn vandaag ook uit eten geweest hier in het dorp. Het was nog best wel lekker het restaurant heette het vissershuis.

Toen ze weg gingen leek het weer of dat het de allereerste week was. Het is gemakkelijker om in het weekend naar huis te gaan dan dat er iemand hier komt. Maar ze hebben dan wel een stukje Zeeland gezien. Morgen helaas een dagje alleen hier en niet aan het reizen. Volgend weekend gelukkig weer naar huis.

1. Willem:
    12 juni 2016
    Leuk dat je tante en moeder er waren. Het is nog maar paar weken en dan is het alweer voorbij. Dus nog even doorbijten. Is goed voor je. Succes van de week weer
  2. Martien:
    12 juni 2016
    Hoi gezellig wezen midgetgolven en eten. Wij staan nu te wachten voor Paul McCartney met kletsnatte kleding. Veel succes moregen en tot zaterdag.
  3. Oma van Hoof.:
    13 juni 2016
    Goede morgen Lianne,fijn dat het een gezellig week-end was met mama en tante,nu op naar woensdag als je mentor komt.En verder weer kruisjes afstrepen,het schiet al op.Hard werken en de dagen zijn zo voorbij,je kunt het.