Eerste stage dag

24 mei 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag eerste stagedag gehad. Het was best wel een leuke stagedag. Vandaag heb ik veel mee mogen helpen en al veel uitleg gehad. Ik ben vandaag ook op de foto geweest met een zeeleeuw. Het was gezellig vandaag, maar het voelde nog steeds niet goed.

1. Oma van Hoof.:
    24 mei 2016
    Fijn dat het een leuke dag was,lekker bezig geweest en al veel moeten onthouden.Goed van je ,misschien ook vermoeiend,groetjes en zet hem op voor morgen.
  2. Tante Marie-Jose:
    24 mei 2016
    Leuk om je verslag te lezen. Fijn dat

Leuk om je reisverslag te lezen. Ook nog even van Almere. Prettig voor je dat de eerste stagedag goed is verlopen. Goed begin is het halve werk. Succes en een hartelijke groet.
  3. Joop knapen:
    24 mei 2016
    Nu gaat het pas beginnen. Dit is de kans van je leven. Geniet ervan Lianne. T is niet makkelijk zo alleen zo ver weg van huis, maar je kunt het. Aks je stage dadelijk voorbij is heb je weer traantjes dat je daar weer weg moet en je vriendjes moet achterlaten. Zo is het. Een lach en een traan liggen dicht tegen mekaar.
    Lieve groetjes
    Ellie en Joop
  4. Monique:
    24 mei 2016
    Fijn dat je stage is begonnen, mooie foto's, geeft veel afleiding tussen de dieren geniet ervan, mijn nieuws is dat ik vandaag met mijn tennisteam kampioen ben geworden, ik denk even een nieuwtje vertellen van je tante!! Heel veel groetjes ....