EK Finalen vrouwenvoetbal.

7 augustus 2017 - Coëx, Frankrijk

Na een mooie en spannende EK finale van de voetbal dames. Die gelukkig ook nog kampioen zijn geworden zijn we naar Frankrijk gereden. We hebben een rit achter de rug van ongeveer 18 uur. Op de camping kwamen we aan met mooi weer. We hebben alles mooi kunnen opzetten en het ziet er weer gezellig uit. De caravan en de rest wat er bij hoort ( voortent, luifel, tentje, en nog een tentje aan de voortent) blijft nu lekker twee en een halve week staan. Heel toevallig staan er dropgenoten die ons hadden herkent. Het is nog allemaal weer opnieuw wennen. Het sanitair is niet verdeeld onder jongens en meisjes maar het allemaal gezamenlijk. De plek waar we staan is groot. We hebben nu zelf nog plek over en alles staat al. We hebben vandaag een paar druppels regen gehad maar dat was gelukkig maar weinig. We zijn met z'n alleen heel moe van de lange rit en alles weer netjes klaar zetten. Het zou daarom ook niet lang meer duren tot dat we allemaal naar bed gaan en lekker (hopelijk)  gaan slapen op de eerste nacht op de camping.