De negende dag

5 augustus 2016 - Maupertus-sur-Mer, Frankrijk

Na een onderbrekingvan twee dagen , vervolgen we nu onze vakantie weer. Vanacht waren we om 03.15 uur weer terug op de camping en rond 04.00 uur lag iedereen weer in bed. Dus was het een kort nachtje maar staan we met mooi weer op.
Jeroen is vanochtend na het ontbijt weer gaan fietsen. Vanmiddag zijn we naar het strand gelopen en hebben Lianne en Nicolette heerlijk met de blote voeten in de zee gestaan. Daarna hebben we ons vermaakt op de tennisbaan. We hebben alle vier een balletje kunnen slaan, erg leuk!

1. Oma van Hoof.:
    5 augustus 2016
    het is wel fijn dat het lekker weer is gezond met de voeten in het water.Leuk allemaal getennist,een partijtje of gezellig over en weer elkaar laten lopen,heel sportief ,goed zo.Tot het volgende verhaal,groetjes.
  2. Monique:
    6 augustus 2016
    Hallo familie, jullie zijn lekker sportief bezig goed hoor! Fijn dat het weer mee werkt genieten maar!! groetjes...
  3. Tante Marie-Jose:
    Wat heerlijk sportief. Hele fijne vakantie met nog veel zon. Groetjes