Puy Du Fou dag 2

19 augustus 2017 - Les Epesses, Frankrijk

Vandaag zijn we weer terug gegaan naar Puy du fou. Het was net als de eerste keer echt oogverblindend. Vandaag hebben we de dingen bekeken die we de vorige keer nog niet hebben gezien. Als eerste de La renaissance du chateau. Dat was een door lopende show die door een kasteel liep waar de schilderijen konden praten, en waar een mooie dans werd gedaan. Hierna hebben we reis door tijden gemaakt. bij l'odyssee de puy dus fou. Van de Romeinen  tot de Franse revolutie. Wat afliep met  een mooie water show. hierna zijn we naar de oorlog van de Vandée geweest. De Le dernier panache. Dit was een mooie show in een mooi theater. we konden het goed volgen omdat de tribune mee draaide. Een mooie geschiedenis les. Hierna zijn we gaan kijken bij le secret de lance voor de tweede keer. Ook deze keer was het echt een spektakel. Hierna zijn we naar een van de mooiste roofvogels show geweest die ik ooit heb gezien. Le bal de oiseaux fantomes. Het was echt geweldig gedaan. Ze hadden de mensen in kostuums en ze hadden veel vogels.Het was weer een mooi spektakel. Na de show heb ik nog met een dier verzorger gepraat over het werken in het park als dier verzorger en of dat je van buiten af er in kon komen om daar de dieren te verzorgen. Hij gaf mij tips over de mogelijkheid om te kunnen werken daar in het park. We hebben ook nog drie armbandjes gekocht om gieren te steunen. we hebben hierna nog ezels min of meer geknuffeld. Nu hebben we het hele park gezien.