Tweede dag Zeeland

21 mei 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

vandaag de tweede dag in Zeeland. Vandaag was een moeilijke dag. Ben opgestaan met tranen in me ogen en door de dag door de hele tijd huil buien. In de middag is Daniek gearriveerd. We zijn nu met zu'n tweeën. Morgen weer bijna de hele dag alleen. De eerste paar dagen zouden nog wel moeilijk zijn. Vandaag voor de eerste keer naar het strand hier geweest. Het was heel mooi en ik heb een paar schelpen mee genomen.

1. Monique:
    21 mei 2016
    hallo Lianne, slim van je dat je aan het strand bent wezen uitwaaien, geeft afleiding en je leert de omgeving verkennen!!een beetje verdrietig hoort er een beetje bij, wordt wel beter al je een beetje gewend bent, fijn al je reisverhalen, ik lees ze met plezier, groetjes...
  2. Oma van Hoof.:
    22 mei 2016
    hallo Lianne mama heeft mij gewezen hoe het werkt,nu hoef ik niet te appen maar kan ik via de computer reageren.Ik probeer elke dag te reageren,groetjes oma.
  3. Joop knapen:
    22 mei 2016
    Hoi Lianne, Beste meid probeer je wat te vermaken het is soms moeilijk om alleen van thuis weg te zijn, maar waar je zit is zo een mooie omgeving en er is zoveel te zien in de natuur om er van te genieten.
    probeer er wat van te maken je hebt niet voor niets daar voor gekozen om dat te doen lijkt me heel leuk, als je er eenmaal in jezelf gelooft daarmee aan de slag gaat en dat je het kunt waarom niet dan toch bij de zee honden bij Neeltje Jans, veel succes groetjes Joop Knapen
  4. Ria Kerver:
    24 mei 2016
    hoi Lianne, wat spannend allemaal. Dit is een mooie uitdaging
    Maar het gaat je lukken. Succes met je stage maar vooral veel plezier.