Vijfde dag Normandië

30 juli 2016 - Beaumont-Hague, Frankrijk

Vandaag begon de dag met een droevig bericht:het overlijden van Tante Carina vanochtend. Toch fijn dat ik haar voor ons vertrek naar Normandië nog heb kunnen bezoeken.
Daarna hebben we een vervolg gemaakt met onze planning: Op weg naar Cap de la Hague. Weer door de stad Cherbourg gereden en nu het beeld van Napoleon gezien. Vanuit Cherbourg verder naar Auderville waar de Cap de la Hague is. Daar hebben we genoten van een prachtig uitzicht op de Atlatische Oceaan, rotspartijen, kiezel en zandstranden. Van daaruit door gereden naar Landemer. Daar ook weer een mooi uitzicht en alweer zicht op de stad Cherbourg. Dit alles was zeer de moeite waard.

1. Monique:
    30 juli 2016
    Lieve allemaal,fijn jullie verhaal weer gelezen te hebben en zo jullie fijne vakantie kan volgen.Mooi dat jullie je plannen hebben voortgezet.Jan-W.is vandaag hier geweest,ik heb goed met hem kunnen praten.Het is in dit verhaal niet de juiste plaats om verder uit te wijden,tot schrijfs, oma.
  2. Monique:
    30 juli 2016
    fijn dat jullie veel ondernemen en mooie plekjes en steden bekijken groetjes ......