Zesde stagedag

31 mei 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een stagedag achter de rug. We waren vandaag met 5 stagiaires waardoor we weer snel klaar waren met onze taken. Ik heb vandaag aan het begin van de dag geholpen bij de zeehonden. daarna heb ik gedweild. Vandaag heb ik ook nog de koelkast schoongemaakt, de keukenvloer gedweild, quarantaine afgezogen. Ik heb ook nog meegekeken en meegeholpen met het opmeten van de grote waardes. Vandaag ook twee keer meegegaan naar de zeehonden en na de tweede keer moesten we onkruid verwijderen bij de tribune. Aan het einde van de dag heb ik weer de WP (walvis expo) moeten afsluiten.

Vandaag zijn er jonge sepia's (zeekatten) geboren. Ze zijn wel echt super klein als ze net geboren zijn, het is apart want ze worden nog best wel groot. Dit dier is een soort van inktvis.

Morgen zijn we maar met twee stagiaires dus dat wordt wat meer doen dan vandaag. De tweede week van mijn stage is begonnen.

1. Nicolette:
    31 mei 2016
    Goed dat het weer begonnen is Lianne.
    Zo te lezen moet je daar hard werken maar dat ben je inmiddels wel gewend.
  2. Monique:
    31 mei 2016
    Hallo Lianne, je hebt weer veel gewerkt op je stage, ze zullen blij met je zijn dat je zo hard werkt super, ik ben benieuwd of je een foto van de jonge sepia's kunt maken! Groetjes....
  3. Willem:
    1 juni 2016
    Mooie verhalen Lianne. Het lijkt me een geweldige ervaring die je op doet. Geniet ervan. Groetjes. Ome Willem
  4. Oma van Hoof.:
    1 juni 2016
    Hallo dametje,leuk dat ik gisteren via de Skype jouw verblijf heb gezien en met je kon praten bij je pa en ma.De vorige week heb ik op t.v. een reisverhaal gezien van sepia''s.Ik ben blij dat jij die leuk vindt,ik nl. niet,maar dat maakt niet uit.Geniet er maar van,groetjes.