10e stagedag

4 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag op de fiets naar stage gegaan. Het was nog al gevaarlijk omdat het heel mistig was. Je zag misschien 100 meter voor je maar verder kon je niets zien. Dus het was rustig aan fietsen.

Vandaag een rustige stage dag gehad, we kregen alles gemakkelijk af. Vandaag heb ik het volgende gedaan: gedweild, eiwit afschuimers schoongemaakt, eten klaargemaakt voor de zeehonden, keuken schoongemaakt.

Ik heb vandaag ook meegeholpen met het verplaatsen van een haai die in de roggebak zat en naar de quarantaine vervoerd moest worden. Vandaag heb ik voor de eerste keer in mijn eentje het stukje mogen doen met de zwemmers. Een collega van mij heeft de rondleiding gedaan en ik heb alles uitgelegd wat de regels zijn en wat ze moesten doen. Ik heb de inktvis aan de stok mogen doen zodat de zwemmers de haaien konden voeren. Toen de zwemmers klaar waren met de inktvis had ik droog voer voor de visjes die bij de haaien zwemmen in een zakje gedaan. Waardoor de zwemmers de visjes nog in de kooi konden zien. Het waren gelukkig gezellige en enthousiaste mensen uit ons buurlandje België.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique:
    4 juni 2016
    Fijn dat er weer zwemmers (toeristen) waren, geeft afwisseling tussen je werkzaamheden, want ik lees dat je weer hard hebt gewerkt! en vanochtend een beetje herfst-taferelen met de mist! groetjes....
  2. Willem:
    4 juni 2016
    Hee wat gaaf allemaal voor je. Volgens mij gaat het steeds beter daar met je. Volhouden zo. Groetjes ome Willem
  3. Oma van Hoof.:
    5 juni 2016
    Leuk dat de Belgen gezellige mensen zijn en goed dat jij die zwemmers mag rondleiden.Een leuke drukke dag met het vooruitzicht:papa komt me halen,groetjes.