9e stage dag

3 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een stagedag erop zitten. Ik stond vandaag weer voor de meeste tijd alleen te werken. Het was vandaag leuker dan gisteren. Natuurlijk had ik weer genoeg tijd om alles af te krijgen waardoor je op een gegeven moment stil kan zitten of naar het hoofdgebouw kan lopen om je uren op te schrijven van de dag. Vandaag waren er mensen van Hollands next top model.

Vandaag weer een dag hard gewerkt. Vandaag heb ik het volgende moeten doen: meegeholpen bij de zeehonden (voer klaarmaken), WP (walvis expo) mee opengemaakt, gestofzuigd, zeefbocht schoongemaakt, eiwit afschuimer, meegeholpen met voeren en voor het eerst gevoerd, keuken, wc en douche schoongemaakt, putje doorspoelen.

Vandaag voor het eerst echt meegeholpen met het voeren. het was leuk om dat een keer te doen. Vandaag heb ik voor het eerst artemia mogen voeren aan de zeenaalden en de zeepaardjes. Het was wel spannend want je wilt natuurlijk niets fout doen. Maar het was wel leuk om het een keer te mogen doen, zodat ik het straks zelf ook gewoon weet en het dan ook zelf kan doen. Morgen weer de laatste stagedag van de week.

1. Monique:
    3 juni 2016
    Wat leer jij veel op je stage bij Neeltje Jans! Morgen alweer de laatste dag van week 2, succes, ik ben benieuwd wat je morgen weer moet/mag doen bij de zeedieren, groetjes....
  2. Liesbeth:
    4 juni 2016
    Hoi Lianne! Super om te lezen dat je stageplek bevalt en wat je allemaal leert en mag doen. Ik volg elke dag je verhaal!