8e stagedag

2 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag een iets sombere dag achter de rug. Vandaag had ik erg veel last van de wind en de regen. Vandaag heb ik erg veel zelf gedaan. ik heb vandaag het volgende gedaan: meegeholpen met de zeehonden, WP (walvis expo) alleen geopend, gedweild, meegeholpen met het voeren, mesheften, keuken schoongemaakt, eiwit afschuimers, deuren en handvaten schoongemaakt, kantoor schoongemaakt, zeebocht schoongemaakt, aquarium aan de binnenkant schoongemaakt, filterdoeken verwisseld. Ik heb vandaag ook voor het eerst naar het hoofdgebouw gebeld om te vragen of dat er mensen waren voor de rondleiding. Dat ging heel goed. We hadden vandaag geen mensen voor de rondleiding. Vond ik wel jammer omdat ik daardoor niet heb kunnen oefenen, volgende keer beter. Vandaag was het wel wennen doordat ik vandaag bijna de hele dag alleen heb gestaan. Ik heb wel mooi alles af kunnen krijgen voor de werkdag om was. Morgen hoop ik met wat meer mensen te staan, dat is toch wat gezelliger.

Ik vind het knap van mezelf dat ik al bijna twee weken hier in Zeeland zit. Vorige week leek het erop dat ik naar huis zou gaan en nu begint het huisje ook echt als thuis te voelen. Natuurlijk is het nog niet zover maar het begint te komen. Er moeten nog een aantal huiselijke geuren komen en dan voelt het huisje dadelijk helemaal als thuis. De honden mis ik heel erg en ik ben ook blij als ik ze in het weekend weer kan zien. Gisteren voor het eerst hier gedweild in het huisje en vandaag voor het eerst een t-shirt met een handwasje schoon gemaakt (ik hoop dat het gelukt is)

1. Monique:
    2 juni 2016
    Zo Lianne hard werken op stage en best veel poetsen, fijn dat er morgen weer meer mensen zijn, werkt toch gezelliger om alles samen te kunnen doen!! Helaas werkt het weer nog niet zo mee, maar volgende week wordt het beter en warmer en zullen er ook meer toeristen komen!! Succes en de groetjes.....
  2. A kockx:
    3 juni 2016
    Fijn dat je huisje als thuis gaat voelen... straks wil je niet meer weg :P
  3. Nicolette:
    3 juni 2016
    Hoi Lianne, fijn om te horen dat het huisje steeds meer begint te wennen. Knap hoor dat je al zoveel mag en doet, lijkt me een hele uitdaging. De mensen komen wel als het weer eenmaal beter wordt. Het blijft iedere dag weer leuk om de belevingen van de tijd in Zeeland te lezen. Op naar de volgende dag!!!!! Groetjes van je moeder.
  4. Joop knapen:
    Hey Lianne.
    Ik vind het knap van je dat je het allemaal doet. Ook is het leuk dat je via de blog te lezen is wat je allemaal mag en kan doen en de foto's erbij, toch iets voor jou denk ik.
    jammer dat het niet zo een goed weer is en dat de toeristen dan ook niet zo komen want een rondleiding geven lijkt me gaaf over al die dieren vertellen die er zijn en hoe het allemaal ontstaan is van Neeltje Jans.
    Ik wens je nog succes en ik volg je zeker, het is ook fijn om te horen dat je daar thuis begint te voelen.
    groetjes Ome Joop