12e stagedag

8 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag een leuke stage dag gehad. Het was vandaag weer inktvis dag met pil (vitamine). Vandaag gelukkig meer kunnen doen dan gisteren. Vandaag alleen niet aan mijn verslag kunnen werken omdat het nog best wel druk was. Vandaag heb ik het volgende gedaan:

• Zeehonden voer klaargemaakt
  • Gezogen en gedweild in de blue reef
  • Waardes opgemeten
  • Eiwit afschuimers schoongemaakt
  • Zeefbocht schoongemaakt
  • Meegeholpen met voeren

Vandaag weer mee mogen helpen met het voeren van de dieren. Vandaag vind ik altijd een van de leukste stage dagen omdat er wat meer te doen is en omdat het inktvis dag is. Waardoor we dus de ingewanden uit de inktvis moeten halen en in grote stukjes of in moes snijden. Vervolgens moet het poeder of de pil (vitamine) erin, waarna we de dieren voeren. Bij sommige dieren moet je het met een tang voeren zodat je weet dat het dier eten heeft gehad. We waren vandaag voor de pauze bijna de hele tijd bezig met voeren en na de pauze hebben we de rest gevoerd. Kortom we hebben vandaag bijna de hele dag gevoerd. Het was vandaag wel weer fijn om wat meer te kunnen doen. Morgen moet ik toch echt gaan kijken of ik aan mijn verslag kan werken.

1. Monique:
    8 juni 2016
    Hallo Lianne, leuke, fijne stagedag gehad lees ik op de verjaardag van je broer! De komende dagen succes met het maken van je stageverslag, dat komt wel goed hoor! Groetjes...
  2. Tante Marie-Jose:
    9 juni 2016
    Hallo Lianne.
    Fijn om zoveel met de dieren te kunnen werken. Je geniet wel van het werk wat je mag doen, geloof ik. Het verslag komt vast ook goed. Groeten
  3. Joop knapen:
    9 juni 2016
    Hoi Lianne.
    Leuk je zo bezig te zien met die dieren daar. Maar nu nog de toeristen rondleiden en daarna veel plezier daaraan beleven.
    Dan zorgen dat je verslag af komt dan komt alles op zijn pootjes terecht, nou maak er wat van in het zonnige zeeland bij Neeltje Jans. Groetjes Joop Knapen / Ellie Moors en een pootje van hondje Nascha