13e stagedag

9 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een fijne stagedag achter de rug. Het was minder warm dan gisteren, maar het was een lekker weertje om goed te kunnen werken. Vandaag nog best wel veel gedaan en ik heb vandaag ook aan mijn verslag kunnen werken. Het was helaas maar een uurtje maar het is mooi meegenomen. Ik heb het volgende gedaan vandaag:

• Eten van de zeehonden klaargemaakt
  • Gezogen en gedweild
  • Meegeholpen met voeren
  • Koelkast en keukenkastjes schoongemaakt
  • Aanrecht schoongemaakt
  • Vriezer schoongemaakt

ik heb vast nog wel meer dingen gedaan maar dit is wat ik me nog kan herinneren. Vandaag een leuk filmpje binnen gekregen van de honden. Het filmpje is te zien bij de video's. Vandaag een aantal muntjes gekocht om zaterdag of zondag op de camping de was te kunnen draaien. Vandaag wil ik eigenlijk nog stofzuigen en dweilen in het huisje. Als het bezoek weg is en het niet te laat is ga ik het nog doen.

1. Oma van Hoof.:
    9 juni 2016
    Heb je bezoek gehad gezellig,of bedoel je bezoek op het werk?Het was inderdaad lekker weer om flink te werken,morgen nog aan je verslag werken,dat schiet hopelijk op,welterusten voor straks,groetjes.
  2. Lianne Knapen:
    10 juni 2016
    De moeder, broertje en zusje van Daniek waren op bezoek gekomen. dus bezoek in het huisje en niet op het werk.