14e stagedag

10 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een leuke rustige dag achter de rug. Vandaag was er niet heel veel te doen, maar dat maakte niet uit want ik heb daardoor mooi aan mijn verslag kunnen werken. Wat heb ik vandaag gedaan:

• Voer klaargemaakt voor de zeehonden
  • Gedweild
  • De raampjes schoongemaakt
  • Waardes opgemeten
  • Eiwit afschuimers schoongemaakt
  • Zeefbocht schoongemaakt
  • Aanrecht schoongemaakt
  • De zaagers verwerkt
  • Wc en douche schoongemaakt

Het lijkt veel maar het is eigenlijk niet zo veel. Als je een beetje hard door werkt heb je het allemaal zo klaar. Morgen komen mama en een tante op bezoek. Ze blijven een nachtje slapen en gaan zondag weer terug naar huis. Dit weekend blijf ik hier in Zeeland. Maar het wordt waarschijnlijk wel een leuk weekend. Morgen weer de laatste stagedag van de week en dan is week drie ook alweer voorbij. De tijd gaat nog redelijk vlug voorbij gelukkig.

1. Nicolette:
    10 juni 2016
    Fijn om te horen dat je dag goed is bevallen. Gelukkig weer wat opgeschoten met je stageverslag . Volgens mij hoef je je daar geen zorgen om te maken, toch? Op naar een leuk weekend. Ik verheug op de rondleiding bij jou op het park. Ik zie je morgen!!!!!!
  2. Tante Marie-Jose:
    10 juni 2016
    Fijn weekend in Zeeland met je mam en tante. Leuk dat ze je stageplek ook komt bekijken
  3. Oma van Hoof.:
    10 juni 2016
    Laat morgen je moeder en tante Gonnie heel trots zien dat je al goed bent ingewerkt.En gezellig boodschappen doen met de dames,fijn week-end.
  4. Monique:
    10 juni 2016
    fijn weekend met je moeder en tante, leuk dat ze op je stage komen kijken, geniet er samen, groetjes..