17e stage dag

15 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een leuke en spannende stagedag achter de rug. Vandaag was het de dag dat mijn mentor op bezoek kwam. Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik het spannend vond dat de docent op bezoek kwam.

Ik heb vandaag natuurlijk weer een aantal dingen moeten doen: WP openen, gedweild en de raampjes schoongemaakt, eiwit afschuimers schoongemaakt, gevoerd, WP gesloten. Ik heb vast nog wel wat meer gedaan maar dat weet ik allemaal al niet meer. Aangezien mijn mentor vandaag op bezoek kwam, hebben we een gesprek gehad en heb ik een rondleiding gegeven aan haar. Gelukkig is het gesprek goed gegaan en de rondleiding gelukkig ook. Het was allemaal mooi positief en dat is wel fijn om te weten. Vandaag een nieuw leerdoel en een nieuwe afspraak gemaakt. Mijn nieuwe leerdoel is dat ik alles kan voeren wat in de blue reef leeft. De nieuwe afspraak is dat ik in mijn allerlaatste week alles zelf kan voeren om te laten zien dat ik zelfvertrouwen heb gekregen of "gewoon ben".

1. Monique:
    15 juni 2016
    hallo Lianne fijn dat je dag goed is verlopen en dat je je mentor een rondleiding hebt mogen geven zodat zij alles heeft kunnen zien wat je allemaal doet op je stage en wat je geleerd hebt super! Ga zo door!! nog veel succes de komende dagen in Zeeland, groetjes...
  2. Oma van Hoof.:
    15 juni 2016
    Fijn dat het bezoek positief en goed was.Dan nu op naar het werken aan het nieuwe leerdoel en het zelfvertrouwen dat je al goed ontwikkeld hebt.Zet hem op dat gaat je lukken,groetjes.
  3. Nicolette:
    15 juni 2016
    Ik heb begrepen dat het geprek met de mentor goed verlopen is, dat is fijn om te horen. Nu kun je met een gerust gevoel verder werken aan je volgende leerdoel. Misschien heb je nu ook wat meer tijd om ervan te genieten, de grootste spanning is eraf!!!!! Geniet van de komende dagen en tot snel.
    Groetjes van je moeder.