18e stagedag

16 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een stagedag achter de rug. Vandaag was het niet heel erg druk, maar we waren ook met best wel veel mensen. Vandaag heb ik het volgende gedaan: WP geopend, gestofzuigd en gedweild, gevoerd, eiwit afschuimer schoongemaakt bij de degekrabben, zeefbocht schoongemaakt, deuren en handvatten schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild bij de quarantaine en de quarantaine afgezogen. Gisteravond mijn verslag afgemaakt en verstuurd. Ik ben benieuwd of dat het verslag goed is. Morgen is het gelukkig weer een wat drukkere dag. Dat komt omdat we dan met minder mensen zijn waardoor er ook meer te doen is per persoon.

Vandaag zijn we weer op de helft van de week. De weken gaan redelijk snel voorbij. Na deze week zit ik op de helft. Vandaag meegekeken met de zeeleeuwen omdat ik het gesprek moet kennen over een week omdat er anders geen mensen zijn om het praatje te doen. Dus nu moet ik weer goed oefenen en dan hopen dat het de eerste keer goed gaat. Vandaag voor de eerste keer echt geprobeerd te voeren. Het ging best wel goed, het is alleen moeilijk om het in je hoofd te stampen maar ik heb er nog vier weken voor en dan moet het goed komen.

1. Monique:
    16 juni 2016
    hallo Lianne flinke uitdaging voor je maar je krijgt de tijd om het te leren leuk voor je, knap dat je je verslag al zover af hebt klasse! Succes nog deze week en dan heb je de helft er al opzitten, groetjes...
  2. Nicolette:
    17 juni 2016
    Lianne, nu aan de slag met je nieuwe opdracht. Dat gaat je vast ook wel luken. Het zal eerst wel spannend zijn maar daarna wordt het vast beter om je verhaal te vertellen aan die toeristen.
    Als het nu beter weer wordt dan komen er vast ook meer mensen op jullie park. Dat is dus maar te hopen voor de laatste aantal weken.
    Groetjes van je moeder.