19e stagedag

17 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een stagedag achter de rug. We waren vandaag maar met twee stagiaires en toch hadden we niet veel te doen helaas. Ik heb vandaag het volgende gedaan: het voer klaargemaakt voor de zeehonden, WP geopend, de raampjes schoongemaakt, gedweild, bijna alles gevoerd, zwemmers gehad en de WP gesloten. Morgen weer de laatste dag van de week. Hopelijk is het morgen iets drukker. Maar dat is nog maar weer de vraag.
Morgen is het hopelijk een dag die snel voorbij gaat want dat is altijd een goed teken. Morgen is het hopelijk ook weer een gezellige stage dag.

Vandaag gelukkig wel weer zwemmers gehad, dat deed de tijd wel snel opschieten Ik was er anderhalf uur mee bezig geweest. Het waren gelukkig leuke mensen en dat is altijd fijn. Vandaag voor de eerste keer echt bijna alles alleen gevoerd. Ik ken het steeds beter uit mijn hoofd en dat al na twee dagen echt goed meelopen. Morgen nog een keer doen en dan kijken hoe goed het gaat.

1. Oma van Hoof.:
    17 juni 2016
    Gezellig dat er leuke zwemmers zijn geweest met wie je een hele tijd bezig kon zijn.Dat geheugen van jou neemt het goed op zodat je zelfstandig steeds meer kunt doen en dat lukt je,zeker weten.Nog een dag en je bent weer in het Brabantse,gezellig. Groetjes.