21e stagedag

21 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag is de vijfde stage week begonnen. Gelukkig ging vandaag nog best snel voorbij. Vandaag heb ik weer veel gedaan, zoals: voer klaargemaakt, WP geopend, gezogen en gedweild, gevoerd, grote waardes opgemeten, balken en trap schoongemaakt, Q afgezogen, koelkast en keukenkastjes schoongemaakt en het afvalrondje gemaakt. Volgens mij heb ik toch nog wat meer gedaan, maar dat weet ik allemaal niet meer.

Morgen is het alweer woensdag, dat betekent dat het alweer halverwege de week is. Het schiet zo weer lekker op.

1. Oma van Hoof.:
    21 juni 2016
    Hard werken en poetsen en de dag is snel voorbij.Hopelijk komen er in de komende een aantal vakantiegangers,dan kun je rondleidingen geven,dat is toch wat je graag doet?Komt goed hoor! Groetjes.
  2. Monique:
    21 juni 2016
    hallo Lianne, deze week nog nieuwe uitdagingen of ben je met je verslag al ver genoeg? Het weer werkt niet erg mee voor toeristen, eind van de week beter weer dus hopelijk drukker op Neeltje Jans voor jou, succes met al je poetswerkzaamheden, groetjes vanuit Eibergen in de Achterhoek, Gelderland!