22e stagedag

22 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag heb ik weer een gezellige stagedag gehad. Het was vandaag lekker weer,  het was wel een beetje warm, maar gelukkig staat hier altijd wel een klein windje. Ik heb vandaag weer veel kunnen doen, zoals: WP (walvisexpo) geopend, gezogen, gedweild, gevoerd, praatje bij de zeehonden en zeeleeuwen geleerd, haaien zwemmers mogen begeleiden, afvalrondje gelopen en de quarantaine afgezogen, WP (walvisexpo) gesloten. Vandaag zijn mijn stageopdracht en mijn algemene stageverslag goed gekeurd en ondertekend.

Ik heb  ook nog in het huisje schoongemaakt. Het was wel weer een keer nodig. Ik heb de tafel schoongemaakt, aanrecht schoongemaakt, gezogen en gedweild. Zo voelt het huisje toch nog iets schoner aan, dat voelt wel een stuk fijner. Morgen heb ik weer een andere stagedag en dan zit ik alweer op de helft van deze stageweek. Het gaat steeds sneller voorbij. Morgen zijn we weer met lekker veel mensen, dus ik verwacht dat er helaas niet veel gedaan hoeft te worden. Hopelijk hebben we haaienzwemmers en rondleiders.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nicolette:
    22 juni 2016
    Hoi Lianne, top dat je stageverslag is goed gekeurd. Weer een stap verder!!!!
    Dat moet wel een fijn gevoel zijn. Wat fijn dat er weer meer mensen op het park zijn dan heb je natuurlijk wat meer te doen.
    Groetjes van je moeder.