26e stagedag

28 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag is de eerste stage dag van week zes ook al wee voorbij. Vandaag heb ik voor de eerste keer het praatje mogen doen bij de zeehonden. Ik had gevraagd of dat ik de laatste vrijdag als ons pap er is het zeehonden praatje mocht doen omdat het mij wel leuk leek dat hij het mee maakt. Vandaag dus voor het eerst het praatje mogen doen. Het ging voor de eerste keer goed. Nu nog een paar keer meer doen en dan gaat het steeds beter. Ik vond het aan het begin toen ik er nog niet stond wel spannend maar toen ik er stond vond ik het niet meer spannend. En ik vond het voor mij zelf goed gaan. De eerste dag ging nog best wel snel voorbij.

1. Martien:
    28 juni 2016
    Wat goed van je dat je dit al hebt gedaan. Ik kan niet wachten om het zelf te zien. Groetjes en geniet van de mooie dagen die gaan komen.
  2. Liesbeth:
    28 juni 2016
    Ha Lianne! Erg leuk om jou reisblog te lezen. Je hebt in de loop van alle weken ontzettend veel geleerd! Superfijn dat je stageverslag meteen goedgekeurd is..
    Ik zou het leuk vinden om je aan het werk te zien. Komende vrijdag gaan Lion en ik een weekendje weg naar... Burgh Haamstede! !! Een bezoekje aan Neeltje Jans staat op het programma! Dus hopelijk zien we jou daar...☺
  3. Monique:
    28 juni 2016
    Leuk voor je Lianne de bezoekjes uit Brabant helaas lukt het ons niet om nog te komen, ik had je graag willen zien tussen de zeedieren!!Succes met je "praatjes" groetjes...
  4. Jeroen:
    29 juni 2016
    Kei en kei goed!!!
  5. Joop knapen:
    30 juni 2016
    hoi Lianne,
    Wat leuk dat je beter daar thuis voelt en dat je ook meer mag doen met de rondleidingen geven, en de dieren voeren.
    lijkt me allemaal erg leerzaam om dat te doen dus doe goed je best dat je een goed gevoel daar van over houd, zodat je de stage die je gelopen hebt daar nooit zult vergeten, groetjes van ons.
    Joop / Ellie /en een pootje van Nascha doooeeeiii!!!!!