27e stagedag

29 juni 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een stagedag voorbij. Vandaag twee keer de zwemmers mogen doen. Dat betekent dus een rondleiding geven en mee helpen met het voeren van de haaien. We hadden vandaag ook feest. Want Rob de zeehond was vandaag jarig hij is alweer 31 jaar oud geworden. Dus hij heeft vandaag een feestmaal gekregen en lekker opgegeten. Hij is de oudste van de vier gewone zeehonden die wij bij DeltaPark NeeltjeJans hebben. Vandaag ook nog pakken vis moeten tillen. Dat ging goed op het laatst last van mijn polsen gekregen. Mijn polsen zijn nu ook een beetje rood.

Morgen weer al op de helft van de week wat gaat de week toch weer lekker snel voorbij.

1. Tante Marie-Jose:
    29 juni 2016
    Hallo Lianne,wat een leuk verhaal vandaag.Wel leuk dat ze daar de verjaardag vieren van een zeehond.Zwaar tillen is goed voor je spieren.Het gaat al beter met me,groetjes van oma.
  2. Monique:
    30 juni 2016
    Hallo Lianne, weer een gezellig verslag vandaag van de zeehond. Ze laten je wel hard werken maar wel veel afwisseling in je werk succes vandaag, groetjes vanuit een druilerig Stiphout hopelijk bij jou meer zonneschijn!