Niets doen dag

19 juli 2018 - Thonnance-les-Moulins, Frankrijk

Vandaag was het weer een warme dag. We hebben daarom ook niet veel gedaan. Jeroen is gaan fietsen en ons mam en ik hebben weer gesport. In de middag zijn ons mam, pap en Jeroen de route gaan kijken. Ik ben druk bezig geweest met opnieuw de vrahalen van dit jaar en vorig jaar op het reisblog te zetten. Opeens stond we niets meer op. De belangrijkste dingen staan we nu weer op. Aangezien ik al een boek hen van mijn stage in Zeeland en Normandië heb. Vind ik het niet zo erg dat de verhalen niet meer op het reisblog staan. Maar van vorig en dit jaar vond ik het verschrikkelijk. Maar ja lang typen staat het er weer allemaal Sanne met de foto's er weer op. Jeroen en ik zijn na het eten nog even gaan zwemmen. Wat was dat toch nog even heerlijk. Het bubbelbad was lekker warm en het was niet druk. Het is wel jammer dat mijn ogen vrij veel last krijgen van het warm water.

1. Monique:
    19 juli 2018
    fijn dat je alles weer terug hebt van je blogs!
    en ook een keer lekker op vakantie zo'n rustdag!!
    wij blijven hier van het zomerse weer genieten.
  2. Oma van Hoof.:
    20 juli 2018
    Goede morgen,lekker een luie dag,daar is het vakantie voor.Jeroen heeft weer een mooi stukje Frankrijk gezien op de fiets.En gezellig samen gezwommen om even af te koelen.De reactie op de afgelopen dagen schrijf ik nog.Vandaag gaan we naar bloem en tuin,knoflook halen.