First Day

18 juli 2019 - Croydon, Verenigd Koninkrijk

Vandaag de eerste dag van de vakantie in Engeland. Voor de eerste keer gevlogen. Het vliegveld was vooral druk maar het vliegen was echt niets aan. De kaart voor het openbaar vervoer was ook snel geregeld. Nu kunnen we overal in Londen naar toe waar we willen. Het hotel ziet er mooi uit en de kamer is ook echt heel mooi. Hier is niet echt veel te doen en de omgeving ziet er ook niet echt heel mooi uit. Ik heb vooral foto's gemaakt van de mooie gebouwen ook al waren het er niet veel. We heb en vandaag ook nog gekeken wat we eventueel willen zien en willen doen. Wat wel fijn is, is dat we op de zelfde lijn zitten van wat we willen zien. We hebben ook nog ontbijt in het hotel dus ik ben benieuwd wat ze hebben en hoe het smaakt. Morgen ook naar Londen BENIEUWD

1. Monique:
    19 juli 2019
    Leuk Lianne om weer je verslag te lezen van je vakantie, ik ben benieuwd wat je in London allemaal gaat bekijken en mooie foto's maakt, heel veel plezier samen!
  2. Oma van Hoof.:
    21 juli 2019
    Sorry Lianne voor mijn late reactie.Ik heb nu pas ontdekt hoe het moet via de mobiel. Je weet...erg ingewikkeld voor mij.