Vijfde dag stage

28 mei 2016 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vandaag weer een leuke stagedag gehad. Vandaag heb ik weer een hoop mogen doen. Het wordt steeds leuker omdat ik steeds meer weet wat ik moet doen. Ik ben vandaag begonnen bij de zeehonden. We moeten elke ochtend zorgen dat het voer klaargezegd wordt. Daarna hebben we de WP (walvis expo) geopend. We hebben weer schoongemaakt bij de blue reef zodat alles netjes is voordat de bezoekers langskomen. Toen we een controle rondje gingen doen bij de dieren hebben we weer een dode hondshaai gevonden. Het is de tweede uit dezelfde bak in twee dagen. Ik heb de waardes bijna helemaal zelf opgemeten. Ik heb zelf de eiwitafschuimers en de zeefpomt schoongemaakt. Vandaag hebben we twee keer zwemmers gehad waar ik weer bij mee mocht helpen. De eerste zwemmers waren Nederlanders, dit ging heel goed. De tweede keer waren Duitsers, dat ging minder goed maar het is wel gelukt. Ik mocht nog mee naar de zeehondenshow. Waar ik op het einde foto's mocht maken van een zeehond die ik moest trainen. Op het laatste heb ik de WP (walvis expo) voor de eerste keer zelf afgesloten. Als eerste had ik de verkeerde code ingetoetst en daarna heb ik de goede code ingetoetst. Ik was trots op mezelf dat ik het al een paar dingen zelf kan.

1. Monique:
    28 mei 2016
    Leuk dat je nu al alleen dingen mag doen. Je leert snel in een paar dagen!! Goed van je ga zo door!!!! Heel veel groetjes..........
  2. Joop knapen:
    28 mei 2016
    Hey Lianne, Wat leuk om te zien dat je al zoveel geleerd hebt en mag doen, iedere dag. Daarom ben je daar. Ik vind het geweldig en ik ben ook trots op je. Lieve groetjes. Ellie en Joop
  3. Oma van Hoof.:
    29 mei 2016
    Zondagochtend,met plezier en verbazing lees ik nu je verslag.Je mag trots zijn op jezelf en wij zijn hartstikke trots op jou.Groetjes ook van opa.